dimarts, 1 de novembre del 2011

Sense Nom

Al taller de volum, els nens i nenes de cicle superior hem anat a dibuixar alguns exteriors de l'edifici de l'escola, realitzant dibuixos en perspectiva, entre d’altres.


 











També hem decidit de realitzar la maqueta de l'edifici que conté la sala polivalent, per la qual cosa hem hagut de mesurar, per equips, cadascuna de les seves façanes, finestres, accessos, escales del perímetre, interiors de la sala polivalent,... per tal de poder-ho dibuixar a escala. Posteriorment, els dibuixos els hem traslladat a cartró per tal de tallar-los i reconstruir l'edifici.








Una de les qüestions més complicades que ens ha calgut resoldre ha estat l'altura de l'edifici. Com que hem observat que mesurant la nostra altura i la nostra ombra, l'angle o el pendent de l'ombra projectada és constant, hem utilitzat la semblança de triangles per calcular amb fraccions l'altura de l’edifici de la sala polivalent mitjançant l'ombra d’una de les seves arestes.